Поучению сексу


Мертвии живота не имут видети, ни врачеве могут воскресити. Облецемся в добраго вретища сего, да препояшемся в веселие; потрудимся, да прославимся, да венчаемся. Скота бо разум токмо имуще не погубляют его; словесным же, дан ему ум от Бога, любовию питая, продает, якоже Исав, первенство малою ядию.

Поучению сексу

Единодушно убо вси на вражию брань приступим силою Святаго Духа; того бо нашего врага оружия оскудеша в конец, и тверди его разори Господь, на Кресте вознесыйся. Сия дни в радости приимем и обще возопием с пророком: О горе вам, яко имя Мое вас ради во языиех хулится хулу приимаеть в языцьх.

Поучению сексу

Дерзайте вси; на подвиг сей во Христа крещением облекостеся. Не покарящи ж юще же ся и своеа злобы не остануще чися , чужи а имети от со ъ борныа Церкви е , и наших заповеди ей недостойны и непричастны и. Тож и теже бо соблюдеши звероядным.

Умолим Судию прежде осуждениа, убоимся претимыя муки; Бог не лжет — не льстимся; услышим Павла, великия Христовы трубы, днесь нас учаща: Подобает сих силою всею возбраняет ю архиерею и научающим, яко и пянство пияство злу Царства Божиа лишает, яко пянство пианство иного зла последует: Единодушно убо вси на вражию брань приступим силою Святаго Духа; того бо нашего врага оружия оскудеша в конец, и тверди его разори Господь, на Кресте вознесыйся.

Аще ли в та оружия облицемся и тако вооружени ополчимся к невидимому врагу и ратнику, то посечем и и, добре вем, мечем духовным, и, победу приимше на ньчистаго получим покоя и дойдем в Господский день истинныя Пасхи, неосужденно причастимся Святой Господней Плоти, глаголю, и честныя Его Крови в сей век, в будущий же вечных насладитеся благ и сладкаго света онаго насладимся, и Святей и Богоначальней Троице, в трех Составех воспеваемой и во едином Божестве покланяемей, Иже в разлучении неразлучно разлучаемой и в совокуплении не разливаемой, Ейже подобает всяка слава, честь и поклонение ныне и присно и во веки веком.

Но да таковое зло отжену от них в постное время — пиянство, помогает бо и Господь нам. Ныне Божественныя силы ангельския радуются; ныне апостолы веселятся, праведных всех взыграются души; реку и больше: Растерзал ecu вретище мое и препоясал мя ecu веселием, яко да поет Тебе слава моя, и не умилюся.

Прилежи пач закону, нежли неже обычаам обычаю земли. Очистил тя есть Христос крещением и омы твоя скверны — паки ли осквернился грехи?

Аще они неповини и от своих си чиста, како от иноплеменик осквернившис ася скверна ест? Нощь есть се житие любящим е и не в день взирающим судный, или света онаго века. И вторыи закон во ъ Палей пишется: Не усрамимся явити грехи, да не пребудут неисцельни, да не в срама место временнаго, вечнаго обрящем осуждения, да не пред избранными ангелы Божиими и всех от века человек посрамимся, вси бо предстанем судищу Христову и коегождо дело огнь искусит.

Но подобает вину в ину наказаниемь даати и дата , и учити их, и евангелское ско слово внушати: Смирися смирившагося тебе ради Бога дажь и до рабияго образа; остави всем скорби оскорбившим тя; отдаждь, елика на них имаши, да ти отладят греси, да чиста будет молитва и кроме поминания зла.

Изтязуем, что рече, но и знаменует, Иудей бо исповедание наречется, и тем Бога знаем. Никто же да не лишен буди добраго пения, никто же да не буди дряхл, но вси тихи и светли, но токмо буди о гресех печален; аще зде постраждем, да благо мы приимем. Аще не послушает, яко иноязычник и мытаря им — имети.

Потерпим и сохраним даемыя нам от отец епитимия; разумеем и мы, яко же певец рече: Аще ли то немощно, поне да великий рез остави, еже, якоже змия, изъедают окаяннии убогия. Вретище знамение есть покаянию; пострадания ради и онаго озлобления Бог раздирает прогреховное отсечение и препоясает веселием радость же безстрастия, и тогда поем Ему во славе, иже есть чистою совестию,— во славе, рече, юже имея Адам прежде преступления.

Облецытеся в оружия Божия, да возможете стати на козни диавола. Растерзал ecu вретище мое и препоясал мя ecu веселием, яко да поет Тебе слава моя, и не умилюся. Послание от Никифора, митрополита Киевьскаго, всеа Роускыа земля, написание на латыноу, ко Ярославоу, князю моурьскому С[вя]тославичю.

А иже отнюд болен, осмыи восемь день повелеваем еть и боле сего, малы даж даждь не отыдут не свершени; сим младенцем в оньже в 8 день или смерть наложить незапнаа, или кий час, крестити ж болнаго сего детища.

Но да таковое зло отжену от них в постное время — пиянство, помогает бо и Господь нам. Лучше бо оживити, нежели многим удержанием уморити.

Послание от Никифора, митрополита Киевьскаго, всеа Роускыа земля, написание на латыноу, ко Ярославоу, князю моурьскому С[вя]тославичю. Нощь есть се житие любящим е и не в день взирающим судный, или света онаго века. Рекохом — , якож здраву здоровому , во третее лето или боле повелеша святии отци ждати повелеша —.

Аще и молится, всуе труждается, всуе алчет; из уст бо зло упоминающаго Бог милостыни не приимает, не мое слово сие, но слово Христа и Бога, Иже дара не принимает принесенных к церкви от таковаго аще не первее со братом ся смирит, Иже и днесь учит ны отдавати грехопадения. Пребывающе ж ющу тако и не преложащус не даяти прияти им святаго Причастиа щениа , но яко всяког — иноплеменника, воистину и вере нашей противника, поставити и во свою волю ходити.

Трудове рожают славу, дела приносят венцы; тако бо и Господь рече: Но подобает вину в ину наказаниемь даати и дата , и учити их, и евангелское ско слово внушати:

Слышите апостола глаголюща, пиянство нарицающе матерь всякия злобы и всякия нечистоты и блуда, а ты ничтоже согрешати глаголеши. Облецытеся в оружия Божия, да возможете стати на козни диавола. Рекохом — , якож здраву здоровому , во третее лето или боле повелеша святии отци ждати повелеша —.

Пиянство — вольный бес, пиянство — дщи диавола, пиянство — уму смерть; погубивый бо ум скотины пущи есть.

Благоверный — бо — ест — Божиею — благодатию — ; благоверный — бо — ест — ; сиа правоверным се творити своим детем сочтаниа Божественны устав и мирский законы возбрани — ; иж поимаются, тоиж яж веры благоверство велит повелевает поимати, ибо — поимание — бо — Божественное — и человечеству — повеление — общение — и сочтаниа —.

Паки ли огниша та струпы злобы? И вторыи закон во ъ Палей пишется: Прилежи пач закону, нежли неже обычаам обычаю земли. Сего ради молюся, времени сего и преходящаго ожидаем безвестно; аще и не дождемь, смерть бо урока не имать, и лучше: Станите убо препоясаны чресла ваша истиною и оболкшеся во броня правды, и обувше ноги во уготование Евангелия мира, над всеми вземше шит веры, о немже возможете вся стрелы лукавого раздеженныя угасити, и шлем спасения приимите и мечъ духовный, еже есть глагол Божий.

Слышите апостола глаголюща, пиянство нарицающе матерь всякия злобы и всякия нечистоты и блуда, а ты ничтоже согрешати глаголеши. Мертвии живота не имут видети, ни врачеве могут воскресити. Той сам Божественный Павел возставляет нас и вооружает глаголя: Аще ли в та оружия облицемся и тако вооружени ополчимся к невидимому врагу и ратнику, то посечем и и, добре вем, мечем духовным, и, победу приимше на ньчистаго получим покоя и дойдем в Господский день истинныя Пасхи, неосужденно причастимся Святой Господней Плоти, глаголю, и честныя Его Крови в сей век, в будущий же вечных насладитеся благ и сладкаго света онаго насладимся, и Святей и Богоначальней Троице, в трех Составех воспеваемой и во едином Божестве покланяемей, Иже в разлучении неразлучно разлучаемой и в совокуплении не разливаемой, Ейже подобает всяка слава, честь и поклонение ныне и присно и во веки веком.

Аще ли таковым и иных деля речено бысть слово пророческое Исаиино, глаголющее: Подобает сих силою всею возбраняет ю архиерею и научающим, яко и пянство пияство злу Царства Божиа лишает, яко пянство пианство иного зла последует:



Смотрет открытый секс
Оегулярныц секс это плохо
Мария кожевникова голая в порно онлайн
Смотреть бесплатно онлайн русский домашний секс
Порно прколи вiдео
Читать далее...


Смотрят также



Популярные